27 Juni

Måndag!!


Kollade igenom statestik på bloggen om hur många som läser hallå 83 stycken en dag =P oj oj. Vilka är det funderar man direkt på. Många vet jag men det är inte alls i närheten av 83.

Har tagit mig en springtur runt hammarn på tid för att kolla om jag tappat nån kondis och nja ytterst lite 1 minut ungefär men jag har ju sprungit regelbundet minst 3 gånger i veckan efter fotbolls avslutningen. klapp på axeln..

I dag efter jobbet så har vi varit ute flickorna har badat i poolen och lekt hela eftermiddagen och jag har skottat lite grus och njutit av solen. I morgon kan det bli en liknande dag om vi inte drar i väg till tolven för bad och lek där. Flickorna somnade tidigt i kväll då det blev tidig morgon för dom skulle lämnas hos mamma och pappa för både jag och per jobbar denna vecka ;D kvart i 7 gick jag upp och försökte få liv i dem men det var trögt ingen vela vakna.

Nu ska jag ut och hänga tvätt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0