16 Juni

Torsdag kväll!!

Ny duschad, ska blåsa håret snart så det blir rakt och fint. Blev en kvälls promenad vädret är helt okej men tyvärr ska det bli regn i fler dagar =/ För övrigt i dag har vi lekt ute, klippt gräsmattan, Per har målat lekstugan. Storasyster var förbi och hälsa på. I morgon ska vi köpa pressent åt lilla syster som fyller år i morgon =)

Glömt att tala om hur bra den där så kallade klåtter svampen är, allt gick bort hur bra som hellst. Bra att ha i hemmet om man har små barn. tummen upp

I morgon ska mina kära hjärtegull ner till mormor och morfar hoppas det blir mellan 7-11 tror vi kommer hem tidigt från jobbet i morgon. Underbara föräldrar jag har och underbara morföräldrar mina barn har och underbara svärföräldrar min sambo har ;D guld värda som ställer upp när vi båda jobbar.

Nej klä på sig lite och blåsa håret.




Avslutar med en bild från balen på Jennie, mig och carro


Kommentarer
Postat av: tessa dilen

va bra att de funka :) Den är suverän den där svampen :)

2011-06-18 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0