9 januari

Söndag kväll och maten står i ugnen och det bjuds på fransk potatisgratäng =) fint de. I dag har vi vart och åkt bob jag och Tindra. Per och Novelia fick stå och titta på. Har röjjt en hel del hemma med att städa Tindras rum och lägga undan kläder som Novelia har växt ut. babysittern är hon ju alldeless för stor för så den har jag lagt undan. Blir en hel del från att dom är små till att börja bli stora. Går alldeless för fort tyvärr.

Jag ska spela bingo ikväll iallafall för det går ju inget bra på tv. I går såg jag en favorit film john Truker most die. Jag gillar bara sånna filmer high school filmer american pie bland annat. Kan inte titta på sorliga, skräckiga, våldsamma jag blir så tagen av filmer så jag mår dåligt =P Harig jag vet!!!



Kommentarer
Postat av: thyran

Ja men va bra du :) säg ett datum du då så ska ja stämma av med Jessica. Ja har då inga planer alls i februari ja så :)

Annars är de bara fiiint! Har vart så skönt med långledighet men men i mon är de jobb igen. Blir bra när du kommer tillbaka :D Allt bra med er då?

Kraam

2011-01-09 @ 19:42:04
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Duuu de passa inte Jessica så bra tydligen. Men den 11 Feb passar för båda oss. Hur passar de dig ? :P Sköönt att åka i väg ;P

Kraaam

2011-01-10 @ 11:22:33
Postat av: thyran

Ja men de tycker ja vi lär hinna med =)

2011-01-10 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0