8 januari

Lördag eftermiddag i Robetrsholm =)

Det händer inte mycket här i dag, vi har inga planer alls i dag, Per tittar på filmen SALT, Tindra leker, Novelia har sovit sen kl 12, jag kollar runt på internet och har klickat hem en bikini från h&m som jag ska ha med när vi åker. Ikväll ska Per måla trappen och hela familjen ska sova nere i vardagsrummet ;D Roligt lördagsnöjje..

Igår var vi in till valbo för att köpa en bikibi/baddräckt åt Tindra och det gjorde vi, det fanns tyvärr ingen åt Novelia eller mig. Lämnade också in mina favvo jeans hos svärmor som skulle laga dem med symaskinen =P Syster med familj kom ner till oss så käka vi taccos och höll oss vakna till halv 12 lika så barnen men den beror nog på att Tindra sov mellan 17-18 och Novis sov mellan 20-21. När vi natta dom runt 12 så sov de till halv 9 i morse = ) De tackar vi för.

Har lust att åka ner till atg och köpa en harry får se om jag orkar.!!


Kommentarer
Postat av: thyran

Hoho ja men de lär vi göra så klart!!! Har pratat med Jessica om de och vi tänkte om vi skulle boka nån gång i början på februari? Så har vi ett datum å nå å se fram emot :)

Är lite mycket nu med jobbet, vi ska i väg till Boden den här veckan å koller hem på lördag å helgen därpå ska pappa firas å så :)

Kraaaaaam

2011-01-09 @ 11:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0