17 Januari

Måndag- Plus grader och en massa slask och snöras =) vad mer ska man säga vintern är juvlig eller så inte.

Har nästan tvättat klart allt som ska med bara snuttefiltarna kvar då Tindras är på dagis så jag får tvätta dem i morgon. Har lånat en stor väska av syster så där får alla våra kläder plats plus handdukar med mera.

igår åkte vi till folkan för att gå på julgransplundring och det var jätte mysigt och tindra blev super gad att Filippa var där =) Novis fick vara hos mormor och får följa med att dansa ut julen nästa år istället.

Idag ska det inhandlas pressent till svärmor och komma på lite rim om pressenten för det är inget vi kan ta med oss dit =P Undrar om jag vådar ut på yr.no för att titta hur vädret blir där nere. Sissta när vi åkte när svärfar fyllde hade vi nästan regn varje dag fast då var vi på fastlandet spanien.

Tänkte bli bättre att lägga upp bilder på mina prinsessor igen.

Det var inte lätt att fånga dem på bild när de sprang runt





Och jag har tagit ut mitt lös hår det satt i lite mer än 1 månad tror ja =) Hade precit kommit in efter en promenad då mina kindär är tok röda som alltid. Utväxten fixad nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0