15 Januari

Och det är lördag en riktig skiiiiit lördag än så länge Varning för negativt inlägg. Halv 5 börja Novelia skruva på sig och jag försökte få henne att sova vidare det är så jobbigt att gå upp och värma välling. Jag fick gå upp och värma och hon åt och hon somande om efter en stund men jag kunde inte somna om fast jag var skit trött bara låg och vred på mig. Sen kom tindra in vid halv 6 och var relativt pigg men hon somnade om en stund och sen ringde Pers klocka kl 6 och då skulle hon titta på tv. slog på den i hopp om att novelia kanske sover vidare men neee pigg och allert som en jag vet inte vad. åååhhh suck försökte sova medans de titta på tv men de gick inte. Nu sitter vi här nere dom leker vi har ätit frukost klätt på oss och gjort oss i ordning =P nu då?? känns som om dagen skulle vara slut den har vart riktigt lång men klockan är bara 9 =/ Novis börjar bli trött så hon ska väl sova 30 min eller nått..

Planerna föll rakt ner i ett svart hål i dag skulle göra en rolig sak och vara lite barnfri men neee... Per jobbar säkert länge ikväll också får se om syster har tid att umgås med oss i kväll och äta lite mat. Men på dagen då vi kan ju inte hänga med och åka skridskor men varken jag eller Tindra har ett par Per har men det hjälper ju inte! Får skaffa nästa vinter då hon är äldre och kanske är en höjdare på att åka =)

Blev förfrågad att hänga med till Gävle och äta och fira katrin som fyller år =) Men jag har ingen barnvakt för Per jobbar och alla andra jobbar. men hoppas dom får det skojj men det tvivlar jag inte en sekund på =) Får hälsa ett stort grattis ;D



Ha en bra dag alla ;D

dagen blir vad du gör den till kom ihåg det Gabbe =P

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Hej vännen! Har dammat av min gamla blogg, du som tjatat ;) hihi riktigt skoj faktiskt! Så nu kan du se vad jag gör om dagarna också...



Hoppas det blev en bra lördag till slut... kram

2011-01-15 @ 19:28:04
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0