14 Januari

Kallt ute brrrrrrrrrrrrr det får bli en sovning inne i dag efter lunchen.

Åh bikinin jag fick hem i går var inte alls bra altså överdelen den var alldeles för stor =( aja trodde den skulle vara som sin vanliga bh storlek men det var icke så. Jag behåller troserna och gjorde en ny beställning nyss på denna istället då fast i grå/brun

Bandeau bh 129

Gick inte att bara köpa denna jag lära handla för minst 190 kr så dessa saker fick följa med också.
Fast till Tindra hoppas det hinner komma innan onsdag då det stog v3.


Fredag i dag =) hade väl planerat badhuset men något annat kom i vägen =P som vi tjejer måste ha tydligen. =P tur att jag slipper det när vi åker. tror nog ni förstår vad jag menar. Kanske blir ett besök i muntebo i dag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0