11 Januari

För 2 år sen fick vi detta datum av barnmorskan när Tindra låg i magen men det var ju tydligen jätte fel då ultraljudet visa 21 januari men det blev ju också fel 8 dagar senare kom hon den 29 januari 09 =) Gumman min ska bli så stor snart hela 2 år just nu är hon på dagis och jag kan tänka mig att hon har super trevligt.

Här hemma passas det på att städas när inte Tindra bus springer runt och river fram allt. Frostar av frysen också då någon glömsk hade glömmt att stänga dörren så det blev is i hela frysen. tur att vi har en frys nere i källaren så all mat ligger där. trodde det var självavfrostande på alla nya frysar ja men dock inte. Har planerat bakning i dag också. Blir ett besök på ica sen när Tindra slutar. Ska baka polly muffins och hallongrottor i dag och kanske snickerskaka och kärleksmums får se hur mycket jag orkar. =P Så spar jag bullbaket tills dagen innan så de är färska och goa.

Veckan ser lovande ut med vädret så det är bara att passa på att gå på promenader.

Kolaspäckade chokladmuffins              




Kommentarer
Postat av: erica

Vi trivs super . Älskar de. Visst vill man göra o

m lite här och där men de kommer. Är ledig nu till lördag kväll så hör av.dig.om du har.tråkigt !

2011-01-11 @ 14:47:31
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0