10 Januari

åh suck Novelia lyckades radera all text jag skrev här nyss och var nästan klar.

Jag skrev om att det var ett underbart väder ute och att man kunnnat gå hur länge som hellst men det kan jag tyvärr inte då Novelia brukar vakna upp efter 1,5 timmar och vill upp inte ligga kvar i vagnen. Men 1,5 timmar får man ju en bra promenad av =) Tindra sover än hon i vagnen. Fam ekström skulle snart komma ner och leka lite. Tindra börjar ju dagis i morgon också så hon får ett litet smakprov att leka med Anton i dag.

Ska kila ner i källaren och lägga in en ny maskin tvätt. Håller redan på att tvätta upp sånt som vi ska ha mer när vi åker till Gran Canaria. Funderade om jag skulle ha bakat i veckan här också för när vi kommer hem har jag ju bara 2 dagar på mig att baka eller 1 riktig dag blir det att baka på. Men jag hittade så goda recept i min muffins bok. Polly muffins får det bli.

Ja och som vanligt på måndagar är det familjen annorlunda i dag ;D mys innan det en springtur.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste ha missat din kommentar om öppna! Tar gärna sällskap dit! Gärna nu på måndag om du vill dit då! När reser ni? Kanske är rätt snart? Hör av dig om ni vill låna den röda vagnen det går hur bra som hels det!

2011-01-10 @ 18:56:51
URL: http://annalindhs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0