23 Februari

Onsdag!

Per har avslöjat min 25 års pressent nu ;D Jag ska få gå till lotta och färga hår samt slingor hihi den 25 mars. Nu finns det ingen återvändo det är bara att göra det. Sitter och planerar 25 års festen nu men jag kommer inte på vad för mat jag ska bjuda på??? förslag tack. enkelt och smakar gott för alla.

Kallt som vanligt i dag men hoppas på mildare fram till lunch så man slipper frysa ihjäl när vi ska ut och promenare. Blir en joggingtur med syster mot kvällen om det inte är allt för kallt då. Annars i dag ska det skuras golv och mysa med Novelia innan Tindra bus kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Erica

Tacolasange eller vanlig tacos.. Lätt och alla tycker typ om de.. :p

2011-02-24 @ 18:26:32
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0