17 Februari

Torsdag!

Som vanligt vid den här tiden på dygnet har vi nyss lämnat av Tindra och Novelia brukar sova en förmiddagslur nu men så icke är fallet då hon tog sovmorgon till kvart över 7 ;D kors i taket. Det var Tindra som vaknade då och prata så högt så. =P

Det här med posten då jag har inte sagt nå mer om det här i bloggen. Jag ringde ju i fredags för att berätta vad som hade blivit fel och dom tyckte det var riktigt allvarligt så hon ringde flera samtal fram och tillbaka och fråga om jag kunde bevara alla paket hos mig för de hade ingen bil förns måndag aja visst sa jag och Per fick kånka in hela pallen med paket i garaget och det stod där hela helgen, tänk om någon hade snott allt? ah iallafall så fick jag 10 frimärken hemskickade som tack =P alltid något men va sjuttsingen.

Vårat minsta hjärtegull har blivit så stor börja resa sig upp mot allt och kryper =P gulligt. Kollade i Tindras 1:a åretboken och hon stod också upp vid 8 månader men kröp när hon var 6 månader ;D  kul att jömnföra. Tindra hade också 4 tänder mer än Novelia vid 8 månader haha. ska bli bättre att sätta in bilder och skriva mer i böckerna för det är ju kul att ha att titta i. Jag har också en 1:a året bok.

I dag har vi inget särskilt planerat förutom långpromenader som vanligt och joggingturer.


Kommentarer
Postat av: Tessa

10 frimärken? Det var det snålaste!!!

2011-02-17 @ 11:48:28
Postat av: Gabbe

haha ja vet ;D

2011-02-17 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0