10 Februari

Och här hemma är det Tindra som är sjuk!. Igår kväll vid 17 tiden så sa hon att hon vela ha en macka och strax efter det sa hon åååhhh magen ont åsså kom det en fontän med spya på mig och soffan =P stackars gumman hon såg så rädd ut när det hände. Farmor och farfar var ju på väg till oss så Per fick skynda sig att ringa och tala om men de vela komma ändå =) Tindra fick sin 2 års pressent för dom har ju vart utomlands när hon fyllde. En fin liggvagn fick hon till dockorna och en parkas jacka =) Per köpte cola och blåbärssoppa som hon fick i sig lite av och hon verkade så pigg och glad och lekte runt här hemma. Sen när de åkte så kom det en omgång till, sen fick hon gå och sova. Hon vaknade upp efter att jag precis skulle gå ut från hennes rum och då kom det mera. I dag tvättar jag som en galning. Tindra mår utmärkt i dag hon har ätit massa och leker för fullt.

Jag är dunder förskyld känner ingen smak eller lukt =( tråkigt de jag skulle inte ha sprungit igår för det blev värre efter det. Hoppas det inte blir värre för i morgon ska jag ju hem till elin i strorvik på tjejkväll ;D

 ja vi ska väl fortsätta här hemma med allt =P Fiskpinnar och ris och holleandersås


Kommentarer
Postat av: thyran

Ja krya på dig nuu så vi får ha vår efterlängtade tjejkväll!! ;)

2011-02-10 @ 13:04:00
Postat av: Erica

Jajjemen..på fredagarna :)

2011-02-11 @ 13:02:07
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0