7 December

Onsdag kväll!!

sitter i soffan, utslagen efter ett härligt body pump pass då det var dax för en nya övningar och musik. verkligen super skojj. Per städar ur bilen och har tvättat bilbarn klädseln och rubbet, duktig han ;D Jag och mamma vi solade innan träning, super skönt men mammas solarium gick sönder så det inte gick att öppna luckan utan hon fick åla sig ur och hade panik, stackars mamma tur att hon fick pengarna tillbaka och kunde ta ett annat solarium =P.. i dag så var moste Jenniefer och Amandah här och lekte med tjejerna. Per skulle på info med jobbet och jag sluta vid 3 så då fick vi barnvakt 1 timme kanon.. Vi har hunnit knäppt lite julkort ute men jag är inte riktigt nöjd vi väntar på dagsljus och det får bli i helgen...

Nu börjar jag få grus i ögonen, kanske man ska gå upp och lägga sig. blir en promenad till jobbet i morgon. Sedan tomtekväll och premiär för Lidl, tycker det är kanon bra med lidl, kul att de öppnar här i lilla Hofors. vad kommer här nest? max? =P

Julkorten från förra året




god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0