6 December

Tisdag!!

Gått super fort i dag upptäckte precis att mina hjärtan kommer och hämta mig snart =)

Gårdagen då var dagis stängt så mina gullhjärtan var hemma hos mormor och morfar medans jag jobba och Per har haft natt. Igår var jag super trött , hemma efter jobbet så blev det bara mys, laga lite mat och myste lite till. Skulle göra ett försök att knäppa julkort men hade fel batterier och sen glömde Per bort att köpa det när han var ner. Det ska ju bli snö i veckan här så jag väntar mog med att knäppa tills lite snö har ramlat ner. Ingen brådska än. Tänkte träna i går men orken var borta. Blir body pump i kväll sista passet med de gamla övningarna och i morgon börjar det nya spännande ;D Har inget planerat  före de blir väl hem och busa förstår jag.

Inte långt kvar till Jul, Denna månad är så underbar, en härlig högtid och lite julledighet kommer sitta fint. Har lite julklappar kvar att fixa men inte mycket. skönt. Har bakat en massa men har lite kvar tills Pers födelsedag på lördag. Har köpt pressent från mig och barnen med han kommer bli så glad ;D

Vill ha helg nu men det går så fort i veckorna så snart är vi där. Hinner bara bli måndag och fredag tycker jag.


Bild lånad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0