4 December

Söndag kväll!!

helgen bara swooosshhaaa förbi. Sitter i soffan och är less, min mobil har gett upp´den vägrar starta det står Insert sim card??? har tagit ur den och blåste och vette fan.. Har man ingen väckarklocka heller måste bara komma i håg att tala om för per att han ska väcka mig när han kommer hem i morgon bitti om jag ens vaknar när han kommer hem...  Nog om de det löser sig.

Har haft en underbar helg med mycket trevligheter.

Julbordet i går var mycket trevligt fin miljö och fin mat :D vi fortsatte festen på hartbrake med goda drinkar och massa dans =).. I dag så vaknade jag tidigt mådde toppen, fick ett trevligt samtal av tessa som var i byn och vela komma och hälsa på. Så jag gick upp till syster och hämta hem mina hjärtan som sov där =) Det hade gått jätte bra <3. Barnen lekte på här hemma så åt vi lite lunch och tog en promenad, Novelia var super trött stackars alva fick inte röra något alls då sa Novelia bara neeej =P.. Sedan åkte vi ner till P-hyttan för att äta ett till julbord hos svärföräldrarna och den årliga lotto dragningen vem vi skulle köpa julklapp till. Barnen hade jätte roligt de lekte sig svettiga och vela inte åka hem. Har duschat och tvättat och städat lite. D Funderar på att gå och lägga mig snart tröttheten och huvudvärken smyger sig på =P

Jobb i mån igen som sagt helgen swossha förbi..


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha nä de tror ja då inte :P Men kolla du så kan du väl höra av dig. Isf ska jag planera lite mat tills dess :) Kraaam

2011-12-05 @ 21:05:35
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0