22 December

Torsdag!!

Gör sista arbetsdagen och den går så långsamt. =P Ska bli så skönt att bli ledig.

Blev lite ändrade planer i går. Vi drog in till ikea och toys för att köpa det sista och nu är det klart ;D Köpte en ny säng åt Novelia så nu har hon kommit ur sin spjälsäng, så stoor hon blev då föresten är hon 1,5 år i dag.  Nu har dom samma sovrum med lika sängar och en tv på väggen =) De fick en tidig julklapp och fick kolla på skönheten och odjuret, jag gick ner efter att läst en bok för dem och trodde de kunde somna själv i sina sängar. När man satt nere hörde man tassande från övervåningen de busade för fullt. Fick ligga brevid dem en stund. Hoppas på att kunna gå in och säga godnatt och släcka lampan och sen gå ner. Tids nog.  De där med sängen jag påpekade på ikea att är det rätt madrass men Per sa ja det är det, när vi kom hem och öppna den var det till en spjälsäng. Per åkte in igen och bytte den. =)

I dag ska iallafall granen in i vårt hus den har kommit så långt som till garaget. =) Ska försöka fräga lite utväxt själv. Blir solning och body pump till kvällen,, ska slå in alla julklapparna i kväll när jag kommer hem igen..... Massa saker som händer nu tänk i morgon dagen före julafton då vi eventuelt åker in och badar i borlänge sedan avslutar hos mamma och pappa med bingolotto och en försmak på julen med goda skink smörgåsar, tänk sen åker man bara hem och sover så är det julafton ;D ryser bara jag tänker på det myyyss.. då ska vi ha mys hemma på morgonen. Elden ska spraka och öppna julklapparna äta den årliga tomtegröten. Sedan gör vi oss i ordning och åker ner till P-hyttan för att fria jul med Pers familj.. Sedan mot kvällen beger vi oss till muntebo för att frika jul med min familj... Älskar julen älskar min familj

God Jul & Gott Nytt År


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0