15 December

Dagarna går dagarna går, redan fredag i morgon..

Barnen är nere i muntebo hos mormor och morfar. Novelia är ju pigg hon skulle ju kunna gå till dagis men tindra stackarn har inte ätit på 3 dagar. Vi var till hc i går och det var ingen fara med barnen. Sänkan var lite hög på Tindra men inget som behöver behandlas. Lite ont i halsen bara sa doktorn, JO visst hon kan ju inte äta stackarn. Hon vill inte säger hon. I går vid 22 på kvällen lära jag väcka henne för då låg och och gnissla tänder och blödde från läpparna såg hemskt ut och jag grina.. tvinga i henne vatten och så titta hon på mig och sa Mamma jag kan dricka kolla. Så hinka hon i sig 2 glas =) Kan du inte äta något då Tindra sa jag nee sa hon, Men en korv bit då sa jag och gick ner och hämta en kall falukorv skiva. Men mamma du måste laga den först haha gick ner och värmde dom i micron, tror hon fick i sig 8 stycken ;D då blev hon pigg och glad sjöng och skratta. Sen somna vi båda två vid 23. =) Nu i morse var hon slö igen orka inte hålla huvudet uppe. Mamma sa att hon hade druckit julmust där så hoppas hon vänder i dag och vill fortsätta äta.. Hemskt att se sina barn så där sjuka.. Novelia är pigg och allert hon ;D Får se hur vi gör i morgon beror på hur dom är i dag..

igår gjrode vi inte mycket alls, hälsa på barnens moster och kusiner. städa lite tvätta laga mat.. Det vanliga.. I dag efter jobb ska jag hämta barnen dom ska baka pepparkakor hos mormor och morfar så jag kanske får vara med på ett hörn ;D Pappan han har jobbat natt så har jag bilen därför hämtar jag barnen sen..  Sen ska vi hem till oss och göra marsipan grisar. Sedan body pump och solning. avslutar med böda camping.. ;D Känns bra nu..

Kan man få lite julstämmning nu då med massa snö. Kanske man ska ta in en gran i helgen????  


Tindras favoriter



Novelias Favoriter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0