1 December

Härligt att skriva 1 December =) bara 23 dagar kvar till jul nu börjar nedräkningen ;D Barnen har nyss fått öppna första luckan på adventskalendern och jag fick öppna 1 på jobbet i dag från Telia ;D

Mat nyss intagen blev chili corn cane =) Ska snart hoppa in i duschen jag och barnen =) Pappa jobbar em han. Sedan ska vi gå och lägga oss eller jag natta dom bara. Sedan ska jag kika tv, böda camping med andra ord.. Har sånna skavisar på insida av lår =/ Tog en löptur till solarieöarna igår kändes jätte bra förutom när jag kom till kyrkan d¨började jag känna på insidan av låren, hade ett par större mysbrallor att springa i så de nötte.. Kom ner på 17:44 såg då att det var kö och dom före skulle solöa länge suck tänkte jag och sprang hem igen då på tiden 17:29 trots en jävulsk svidande på låren så jag sparng brebent folk som mötte mig trodde jag säkert hade gjort på mig. Sen är det bara uppför hem. Sprang nog fortare av ren ilska kanske =) Tog bilen ner igen så jag fick sola. I dag gick jag till jobbet i morse men fick ha tights under jeansen så det inte skulle skava =) Blir en promenad till jobbet i möra med. Det är ju Per som lämnar i morgon så det passar bra så som i dag.

i dag har vi hälsat på i muntebo en sväng, har inte hunnit med nå mer än så

äntligen fredag i mån ;D Trevligheter väntas i helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0