25 Augusti

Torsdag!

Regning, mulen dag, gör inte så mycket när man ändå jobbar, bara det är uppehåll så det inte regnar på mig när jag cyklar hem sen.  I dag fick vi väcka barnen kvart i 7 och dom hade gärna vela sova ett tag till =) Per och barnen har åkt till Hedemora och besikta bilen och det hade gått bra.  Dom har ju vart ledig i veckan här när Per har vart ledig, i morgon ska de till dagis och jag och per slutar samtidigt i morgon han har fm och jag har Fredag, längtar grymt mycket till i morgon Fredag ;D

Igår hälsade vi på familjen Kjellsson/Lundmark jätte god Paj fick vi och jag fick hålla i Lilla Fabian, gud sån gobit och jag som är så blödig blev ju tårögd. bebisar är det bästa som finns dom luktar så gott och är så mysiga gosi gos. Synd att Novelia var så sur så hon kasta sig på golvet men hon var trött och somnade i cykelsitsen hem.

I morse kissade Tindra på pottan jag hoppas hon blev smittad av Filippa igår som har kommit igång med pottan =) För hon sa i morse nu ska jag kissa pottan mamma. jaaa vad bra sa jag,, mmm Filippa kissar också pottan ;D sööt. Bara Per lägger mer energi på pott träning när dom är hemma så går det nog bra. För på dagis kissar hon på pottan regelbundet. Det blir nog bra.

I dag händer väl det inget speciellt tror jag, men i kväll blir det pump. ;D

Ha en bra dag alla
 
Höstigt!! tända massa ljus och braskamin snart dax (bilder från google)





Kommentarer
Postat av: Katrin

Men lilla Novis då, hon måste ha varit jätte trött..

Och vad duktig Tindra var som kissade på pottan! Hoppas att det håller i sig nu då. Ni får träna stenhårt över helgen :) Tack igen för de söta kläderna också!

2011-08-25 @ 09:32:37
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Så fina bilder :)

Ja vi får se vad som sägs på måndag.

Du förresten, hur mycket mango chutney har du i maten?

Kramkram

2011-08-25 @ 13:15:42
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Katrin

De va så lite så :)

Haha jag gick i foppatofflorna. Vågade inte ens prova skorna :P

2011-08-25 @ 15:28:32
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade också en hel burk men tyckte mitt vart så mycket starkare än din gratäng :) hehe.

2011-08-25 @ 18:28:10
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0