21 Augusti

Godmorgon!

Frukost har vi nyss ätit på sandgatan, lyxa till det med oboy och ost mackor väldigt gott och uppskattat från både barn och mor ;D Per har jobbat natt och jag har sovit rätt dåligt då jag inte riktigt kan komma över fredagens otäckheter, får upp bilder hela tiden och försöker tänka på annat. Tar ett tag innan mamma hjärtat läker. Men så fort jag tittar på henne och ser så glad och lycklig hon är så kan man inte låta bli att bli glad och rörd ;D

Trevligt hade vi det i går kväll, jag bjöd på kyckling med chips och det blev bra ;D Skönt att sitta och prata om annat.

I dag söndag har vi just inga planer. Vill in till valbo ;D får se vad Per säger när han vaknar. En promenad runt hammarn är given iallafall.

inte lätt att få dom här på bild
Elin med gravid magen =) längtar tills Thilda kommer

jessica ;D


novelia på hc i hofors


Fått en nål i handen och det var inte kul då embla salvan inte hann värka. det var innan vi väntade på ambulansen ner till uppsala

Väntar på operationen så glad och snäll utan mat på 10 timmar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0