1 Augusti

Goood morgon godmorgon!!

Solen skiner för fullt och naturligtvis ska det bli sommarens bästa hetaste vecka.. jaaa vad bra att jag börjar jobba i dag och sitter på jobbet nu ;D hmmmfff.... men tur att jag inte jobbar längre än till 14:45 om dagarna så jag får ju lite av dagarna iallafall..

Gårdagen spenderades på bästa sätt, sol och bad, handling och grillning med mina föräldrar på middag ;D
Barnen kom i säng ganska sent därför var de trötta i morse när de lämnades nere i muntebo hos mormor och morfar. Barnen börjar inte förns nästa vecka på dagis. Nästa år blir det nog semster från 27-31 ;D börja planera nu. haha Öland är även bokad nästa år =P

Nä tillbaka till arbetet

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0