=)

Jag har fått en ny blogg design ;D av snällaste Madde Holmberg hon har ju talang tjejen =) jag är otroligt tacksam att hon hade tid och lust att pynta lite med min blogg.

uppdatering från orken så har vi spelat 2 och förlorat båda tyvärr, ingen vidare insats från mig då jag tar tag i det i morgon (skärpning). Match start 07:40 =P mamma får gå upp tidigt i morgon för att ta flickorna mina =P haa tur att vi alltid går upp vid 7 här hemma då så jag tycker inte att 07:40 är tidigt. Men för mamma/mormor är det tidigt för hon kan sova hon..

kvällen blir inte roligare än så här, umgås lite med min käresta innan han åker till jobbet och sen gå och sova. Barnen har han nattat så duktigt så och har själv somnat där uppe kan jag gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0