7 April

Blåsväder kan man lugnt kalla det. Hoppas inte Novelia blåser bort med vagnen, hon ligger ju ute och sover så gott så det är lite lä här utanför på soldäcket. Jag inväntar att Jennie och carro ska komma på besök och självklart Alva också ;D ska bli kul att ses det blir ju så långt mellan gångerna tyvärr.. Och Carro som snart ska bli örebroare också.

åh sitter och tittar i plantagen katalogen och drömme mig bort snart så kan jag plantera lite. Snart ska vi dra igång att bygga lekstuga och staket då tänker jag bygga små gulliga blommlådor och sätta vid fönstren på lekstugan. kul hoppas vi kan börja snart..

träning ikväll igen hoppas blåsvädret lugnar ner sig annars kanske man få tillbaka bollen i nyllet om man sparkar iväg den. typiskt. Tror ibland att taket ska lyfta från huset.



Kommentarer
Postat av: Madde

Tack, jag tycker det är jätteroligt att hålla på så jag hjälper dig r mer än gärna :)

Du kan maila över några bilder du vill ha på min jobbmail, förklara om du vill ha något skrivet och vilka färger du vill ha :)

kram

2011-04-08 @ 13:23:30
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0