3 april

Här på sandgatan har vi nyss vaknat och ska strax koka några ägg =) blir en reäl frukost då jag har träning kl 11, hoppas på en match dom vela inte säga om det blev träning eller match ;D Per får inte ova lika länge i dag då jag ska iväg, men det gör inget säger han. Bilen är fixad ovh tvättad till och med bra jobbat!! =)

åh i går fick vi besök av Pers farbror med familj och jag fick ett till pressent kort på blommor och rum vad lycklig jag blir. Gjorde en utsökt kladdkaka igår med glass, grädde och bär till. riktig sockerbomb.

Haa Tindra är så förvånad nu att Novelia kryper efter henne och jagar henne. Förra veckan nån dag så sa jag åt Tindra kom så borstar vi tänderna, så sa Tindra ah syster åsså, nä hon kan vänta här sa jag. Vi borsta tänderna och så kom Novelia in i badrumet och tindra sa määäää Novelia vad gör du här hahah. Nu kan Novelia säga mamma, titta, däär så gulligt min lilla bäbis som blir 10 månader om nån dag =( Nu hinner jag inte med.  Tindra fick cyckla i går det gick sådär lite svårt att styra och så bromsa hon lite då och då men vi får öva och öva.
Hon är ju ändå bara drygt 2,5 år.

I eftermiddag väntas besök av familjen, norgren, Lindh ;D

Ja koka ägg var det..


Kommentarer
Postat av: kentAA

17.40 och 19.40 har vi matcher på fredagen vad jag vet, självklart menar jag på Orken!

2011-04-04 @ 16:02:05
URL: http://www.hoforspoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0