25 April

Nu är vi hemma igen!

En väldigt trevlig påsk måste jag säga, härligt att vara uppe i mamma och pappas stuga och bara vara ;D kanon väder som har satt spår (solbränna) Barnen har också fått färg och är solblekt i håret nog för att dom är blond men nu nästan vit =P God mat och aldeles för mycket godis.


Nu har jag fixat all tvätt den sista maskinen här ska ut på torkvindan. Sen ska vi nog ta och bege oss mot Valbo =) Var i Falun igår på hemvägen och köpte pressent till Jonna och syster som ska ha kalas i dag. Men jag såg så mycket annat fint så det tänkte jag ta i dag. Först hoppa in i duschen känns lite onördigt för ikväll är det träning och skall duschas igen men vad gör de ;D

Synd att jag inte knäppte fler kort



Måla påskägg



tröttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0