2 april

Lördag morgon sitter jag och barnen och tittar på barn porgram och äter frukost medans pappan ligger och sover efter natt jobb, hitta en lapp på bordet som han hade skrivit att jag ska väcka han innan vi går ut på promenad för han kanske skulle hänga med haha. Lite kul att han äntligen vill börja gå promenader med oss i vanliga fall brukar han jobba runt den tiden. Stod också att det hade blivit promblem med bilen när han meckade med den i natt!! suck jag som skulle vart ner på affären innan lunch aja så kan de gå.

Vi kanske går ut och leker vid 10 tiden det är ju varmt ute ;D cyckla lite. Får besök i eftermiddag så det ska bakas lite också..

Blir en bild bomb i stället





Nya skorna


Jag brukar aldrig ha skjorta men denna tyckte jag om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0