18 April

Och vi är inne i påskveckan. Tindra är ledig tills nästa tisdag. Full fart på gatan här hemma när barnen har påsklov, grannpojken spelar dunk musik och solen skiner =P

Är nästan som död i kroppen efter helgens alla matcher både i handboll och fotboll. På orken så kom vi inte sist iallafall =) och fotbollen igår kom vi 2:a =) vi skulle ha vunnit om dommaren hade dömt rätt. Sen trodde jag också att jag råka ha ihjäl en tjej som skrek allt vad hon hade då vi gick in i en duell och ramlade båda två och först trodde jag hon skrek att jag snodde bollen av henne men hon skrek och sa att benet var av och ingen fick röra henne inte ens ambulans personalen men det hela slutade med att hon bara hade fått en smäll brevid knä och sedan kunde av planen. Då har vi stått och väntat på att hon ska åka iväg med ambulansen i 19 min men så hade hon bara fått en smäll av mig? ah alla var ju måttligt nöjda av att vänta så länge och sen kunde hon gå själv. Men det bästa var att vi vann matchen ;D nog om de

Jonna ska komma hit och leka med Tindra hela dagen, så ska vi väl ta en kortare promenad och bara vara ute.  Fotbollsträning till kvällen.

Tänkte visa en bild på hyllan jag satt upp på altanen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0