14 April

Torsdag och det känns som helg!


I dag har vi fullt upp igen, jag hjälpte till en hel del på lekstugan igår och Per tyckte jag var duktig men spikpistolen har jag respekt för den gillar jag inte för när man trycker in knappen så smäller det i ett himmla tryck och så åker man bakåt. I dag ska det målas ska snart bege mig ut. Passar på medans lillfröken sover sin fmlur.

Idag kommer carro hit alltid lika trevligt ;D sen ska vi bege oss hem till jennie för att titta på massa gamla kort sen ungdoms tiden =P Gammal nu ju...  Det ska hinnas med en promenad ockås och kanske slå sig ner i solen en kort sekund.

Tjuvkik på lekstugans skal




Mys kväller på altanen




Satt precis och tänkte på hur mycket jag har målat i mina dar, hela huset, garage, grund, altan, inne, möbler och ja jag vet inte allt. Så Per hur mycket har inte han snickrat i sina dar? vågar knappt tänka på det. Men det ger resultat vi är så nöjda över vårat hus =) men som sagt klar blir man någonsin det?



Njut av denna dag hönni det ska bli kanon väder i dag ;D

Kommentarer
Postat av: thyran

Jamen de tycker ja :P

2011-04-15 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0