12 April

Trevlans väder ute tycker jag riktigt skönt i solen, nu tycker jag det börjar bli svårt med val av kläder på barnen, jag tror säkert att Tindra svettas i sitt fodrade galonställ på dagis. Men de kanske kompleterar med att bara ha byxorna och 1 tjockare tröjja..  Har gått på en power walk blev att springa och gå så hade vi grann hunden med oss. Har gjort en snabb dusch och snart ska vi bege oss till dagis för att hämta hem Tindra bus. Sedan vidare till muntebo för att hälsa på.

På bibloteket igår så gick det ganska bra Tindra spårade väl ur där på slutet men annars så hon skulle iallafall låna med sig pippi böcker hem. Vidare på affären så skulle hon bråmt ha en banan och jag vet att på ica får de äta banan om de vill jag visste inte hur de var på coop men i vilket fall så när vi kom till kassan vela hon inte ha bananen nå mer och typ kasta upp den på bandet och man fick tydligen äta banan på coop med. Ah sen stack hon ifrån mig när jag lämnat matkassarna i bilen tur att jag hade Novelia i barnvagnen så vi knata efter och hon tycker det är jätte roligt springer och skrattar men det tycker inte hennes mamma hon blir vansinnig på dessa dumheter. Hon gör aldrig så när bara hon och jag åker men så fort Per eller Novelia är med trottsar hon. Men go ungen är så rolig ändå efter hon fått lite skäll säger hon ah Tinna måte va snäll inge paket av tomten. haha

Ne packa en väska kanske


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej,

Har du kommit på några bilder eller något du vill göra med din blogg? :)

2011-04-12 @ 22:23:42
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0