8 September

Här hemma är vi lite små krassliga alla förutom Per. Jag kände i går på zumban att det gjorde ont i halsen =( i dag är jag också snorig, typiskt jag orkar inte vara sjuk hoppas det bara är något kort varigt. Tindra har hostat mer eller mindre hela natten så ingen av oss har sovit specielt bra, jag ringde bvc på morgon och fick tid hos doktorn. Ny host medecin bara annars var allt bra med henne så det får bli dagis i morgon för i dag vela hon dit när vi gick förbi tidigare i dag =) Hostan kom vid midsommar och har hållt i sig sen dess då och då. Vill att hon ska bli av med det där nu lill hjärtat det är ju jobbigt för henne att hosta så länge...Novelia är lite snorig fortfarande men inge mycket så de håller på att gå över.

Orkade inte hålla något tempo på promenaden och den blev också halverad då jag lyssnade på min kropp.

Istället ska jag klippa gräsmattan =P om jag hinner ska hämta ut host medecinen och göra sysslor inne och hoppas på att Novelia vill sova ett tag till. Tindra vaknade nyss upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0