6 September

Kanske dags at updatera ;D

Helgen bestod av grillning och fest =P mamma och pappa kom på grillat och sedan kom syster och dom hit direkt frånm arlanda =) skapligt avis bruna och fina.. Jag fick en jätte fin rosa puma väska av dem för att jag tagit in posten osv. =)

Tränat har jag också gjort spinning och löpturer. I dag blir det spinning som jag fastnat för. Även i dag ska det tas en promenad ner till öppna förskolan och träffa lite barn och mammor =P

kom bort från bloggen en stund då jag helt enkelt glömmde bort den =P gjorde lunch så nu ska vi klä på oss och gå ner,

Kommentarer
Postat av: thyran

okej okej :) Våran vart mörkare när den torka så den vart helt okej men då vet ja till nästa ggn ;p

Kraaaam

2010-09-06 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0