30 September

Då så sista dagen på månaden och sista dagen för Tindra på dagis altså hon får helg bara :D Tycker alltid att Torsdagar är som fredagar nu för tiden bara för att det blir helg från dagis =) Jag är lite låst nu på förmiddagen, dom ska komma och leverera en luftvärmepump åt oss som vi tänkte ha i vardagsrummet. Då slipper vi ha fula element här nere för braskaminen står också nere och levererar värme. Blev en billig sådan som vi hoppas på ska vara någolunda bra.

Får se om det hinns med en lunch på hansons med syster det beror på när dom kommer, förmiddagen var det sagt. Jag ska roa mig med att vika tvätt så är det klart. Torka golven ska jag göra då min kära dotter Tindra spillt äppel juice. Vilken frukost människa hon är föresten, hon äter en skål med mjölk/yougurt med flingor, 1 macka 1 glas juice och ibland kan det bli två mackor eller 2 portioner med yougurt eller mjölk. En annan hatar frukost men pinar i sig en smörgås för att vara social och så hon ser att mamma också äter, det är viktigt.

Novis ligger ute och sover i vagnen, hon har det så varmt och skönt där i sin vita björn overall ;D mys

nu på morgonen  lämning (dagis dax)






Alltid när vi kommer hem från dagis ska hon gå nere från gatan och säger Tinnas hus tinnas hus =) Tindras hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0