29 September

Gud om exakt 4 månader blir Tindra 2 år... vad i helv...ete  tar tiden vägen och varför går det så fort? jag får panik från att vara så liten till att bli så stor, likaså Novelia snart 4 månader och snart sitter brevid sin syster vid frukost bordet och äter gröt. Jag tycker jag nyss kom hem från bb ja men hur det kan bli. Igår kväll hade jag ålders nojja jag kom på att jag fyller 25 om några månader och då börjar man bli gammal tycker jag. När jag fyller 30 då är jag riktigt gammal tycker jag.. herregud 30 då måste man ha gjort så mycket som möjligt innan.30 låter gammalt uuvaa den dagen kommer var så säker på det.... alla har olika uppfattningar om åldern. Mamma min som paserat 50 hon säger att hon känner sig som 25;D Nog om dessa ålders nojjor man gör sig inte äldre än vad man är.

Öm i dag Onsdag så ser det ungefär lika ut som igår, plocka, promenad sedan blir det en tur till bygg max.Måste ner och köpa bjölor som går åt som smör här hemma =P Igår hade vi en trevlig lunch dejt synd att tiden går så snabbt man hinner inte prata om allt man vill =/ blir fler gånger med tjejerna. Jag och syster funderade på att gå ner i morgon och äta på hanssons får se då. Bakade hallongrottor igår och dom blev ju super goda, enkelt och snabbt när man hämta hem en fikasugen busunge från dagis.

;D

så här har det sett ut ett tag hos oss men nu har vi golv så nu återstår resten som panel, fräg, listor









Kommentarer
Postat av: thyran

Heej! Ja lunchen va föööör kort åå så skulle vi haft andra platser :) men vet du vad, i morse va de nå fel på larmet på jobbet så vi kom inte in fören halv tio typ :P Så under tiden dom försökte få upp dörren så åkte vi runt och kolla lite vart folk bor och så, åkte förbi ert hus och guuud va fint ni har de :) Helt klart finaste huset i området. Säg åt Perra å jobba på lite så jag får se färdiga bilderna snart ;) Kraam

2010-09-29 @ 12:18:04
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

De va mårten,mattias, hassan och emilie och jag då så klart :)

2010-09-29 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0