24 September

Fredag igen då ;D jag tycker det bara hinner bli måndag och fredag, dagarna och veckorna går så himla fort men det beror väl på att man har fullt upp som 2 barns förälder ;D klagar inte.

Gud i skruven vad varm jag blev på den dagliga vanliga rundan jag vet inte om det var vädret som gjorde de för jag klädde mig inte mer än vanligt.Måste ta en dusch snart. Fått hem dop korten nu så det blir att leka postbud sen ;D blir att lägga några på lådan också då många inte bor här. Har börjat planera vad som ska bakas och vad som ska köpas ;D skriver en lista, jag tycker om att ha allt i ordning och reda, dom som känner mig vet =P hellst ska allt vara klart i morgon haha, konstigt de där det är lite mindre än en månad kvar och jag blir super stressad ;D Mest av allt vill jag att hon ska ta nappen om hon behövs tröstas i kyrkan =P Är ju som att planera ett bröllop detta. Tänk när den tiden är kommen när det är dags för bröllop oj oj hur ska jag kunna slappna av för det ;D Kanske bäst att bli ogift?

Är i valet och kvalet om jag och tjejerna ska åka in till Falun när dom vaknar men samtidigt blir det så stressigt då spinningen börjar kl 5. njaaa i morgon är det ju marknad som vi tänkt kika på men kanske kan ta en tur då till sandviken, valbo gävle för lite divere saker som jag vill ha ;D Per är snäll och duktig och vill hämga med har jag bestämt. Men vi har så mycket att göra hemma också börja med all panel färdigställa garderob? herregud finns att göra ända upp till öronen.

också dagens ord från Tindra pastbrumm =) Betyder lastbil då jag många gånger försökt lära henne säga BIL men det blir brumm brumm för att jag alltid sa så när hon var mindre, nu kommer brumm brumm. jaja man lär sig av sina misstag får öva på BIL och last så det blir lastbil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0