23 September

Torsdag!

Måste berätta om våran utflyckt igår. Vi bestämmde oss gansk hastigt att åka till byggmax i västerås för att byta in några paket klinkers plattor och inhandling av fler grejjer. Ganska bra bilresa då Novelia sov nästan hela vägen men 1 mil utanför Västerås så få vi punktering ååååh jag som blir så nervös när det händer något . Vi stannade vid vägkanten och jag börja oroa mig att man får ju inte köra långt på ett reserv hjul men Per har ju fixat så det låg ett bra vanligt däck där men dock inte någon snygg fälg. Typiskt de här våran tur vettu, Novelia börjar skrika för bilen står still Tindra sover och jag står och gnäller att det tar sån tid och att det är kallt. Till Västerås kom vi och lika så hem. Blev att stanna på burger king och fy vad äcklig mat inte alls gott. Max är bäst. Var hemma till halv 9 och Novelia fick feber för hon tog ju spruta igår. Hon har lite feber nu med inte alls pigg tjejen. Jag skulle vilja vända på Tindra i bilen så hon får titta frammåt för jag märkte igår när det blev mörkt att hon inte alls glla det vi sjöng hela vägen hem haha.

I dag tänkte jag göra stuvisar och kötbullar, promenad med syster, handla lite, fixa uppe i garderoben börjar så iallafall.

Tindra är så hjälpsam hon gör allt man säger åt henne att göra, hämta saker, städa upp det är bara passa på att njuta innan dom inte alls gör som man säger ;D

Älskade barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0