2 September

Jag och Novelia har lite mys här i soffan hon är så go och bara ligger och flinar och prata med mig ;D Jollrar. Tindra får leka med sina kompisar på dagis och i dag gick det bra att lämnna.

Och Tindra hon bara babblar och babblar hela tiden

Pappa
mamma
Hoppa
Töööstig= Törstig
Maaa= mat
nam nam = något gott
ass = Glass
Unga = Gunga
päää = Per
pippa = Filippa
yster = Syster
Heeejj
hejhå= Hej då
nan= Banan
me mee = Mera
inna= Tindra
ampa = lampa
Häst
vovve
kattt

Ja jag kan hålla på hur länge som hellst=)

I dag blir det rivning uppe i garderoben så det kan börjas målas sen så in med alla kläder och rummet är färdigt ;D

Ska skynda mig upp nå några hus upp för att sätta ut systers soptunna dom är ju i Turkiet och gottar sig ;D härligt. LÄngtar tills vi åker om 4 månader haha långt dit men då är Novelia 7 månader iallafall 


Kommentarer
Postat av: tyran

Ja vill se nya sovrummet :) :) :)

2010-09-02 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0