28 oktober

Och så var det de här med vädret snacka om att det kan vända snabbt från att vara -5 på månarna till 7 plus grader. Jag måste hela tiden tänka om med kläderna att inte klä på för varmt eller för kallt. I dag fick Novis ha sin flece overall så hon inte svettas ihjäl när hon sover i vagnen nu. Vi har nyss lämnat Tindra på dagis. Så har jag tagit mig i kragen och ringt till komunen för att ställa Novelia på kö till dagis och en heltidsplats åt Tindra på dagis så det kommer väl hem blanketter att fylla i. I augusti är det tänkt att Lill tösa ska börja och jag börja jobba. Om inte Per ska vara Pappa ledig ett tag nu på Vintern men det visar sig ;D

Kom på att vi har ju bokat stuga på Öland i sommar så v27 ska vi dit med mamma/mormor, pappa/morfar. Blir ingen husvagn för oss i sommar då vi har massa andra planer. Husvagn hinns med det å.

Som sagt i dag ska vi åka och bada lite så före det ska det packas och handla lite. swimpants kan ju vara bra att ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0