25 oktober

Börjar bli kväller här på sandgatan vi har nyss ätit middag som bestod av köttbullar, potatis och sås med kokta grönsaker. Novelia fick potatis och palsternacka. Börjar gå riktigt bra med smakportionerna nu ska testa gröt till frukost i morgon få se vad hon tycker om det =) Stora tjejen som börjar äta fast jag ammar ju också men jag märker att det blir lite mer sällan nu. Så tar hon ju nappen och så har TAND nummer 2 kommit upp ;D gofia så söt när hon skrattar så ser man små grynen. Tindra har ju också haft tidigt med tänder kollade i hennes munn här om dagen och hon har 9 uppe och 9 nere.

I dag har vi gått promenad och vart på öppna förskolan. Kändes att man var på FM i går för det gör så ont när man ska ner och sätta sig på golvet..

ne nu ska vi busa innan det är läggdags för töserna.



Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja de va jätte synd! Hade verkligen veklat vara med. Men jag kommer jätte gärna på fika nån dag :P De tackar jag aldrig nej till :p haha

2010-10-26 @ 09:31:42
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0