21 Oktober

Hallåj!

Blev ingen uppdatering i går då jag och Novelia var i valbo hela dagen ;D Lämnade först Tindra på dagis kl 9 sen åkte vi in sakta till valbo och det snöade då värsta julkänslorna fick jag. Började på coop då det inhandlades en massa saker till dopet. Sen öppnade ju affärerna och jag var ju på jakt efter overaller åt tjejerna så jag hittade en ljusrosa åt Novelia med vantar och tossor på. Hittade en mörkare rosa/svart åt Tindra och det var verkligen skillnad på pris från bebis overall till större barn overall. Blev också vantar, snuttefiltar, fin skor åt Tindra, klännig och strumpyxor åt Tindra som hon ska ha på dopet. Drog in på ikea köpte lite tavelramar, köks och badrums handukar. Blev en korv på Ikea åt mig haha. Styrde sedan in på rusta för att köpa ett torkställ. Blev stressigt hem för jag stannade också till i Torsåker för att köpa Novelias åkpåse och den var super fin ;D Hämdade Tindra stressigt och kallt var det som attans. Vi gick ut sen och klöpp ner buskar och kratta löv Tindra var jätte duktig att hjälpa till och Novis sov så sött så. På kvällen efter arga snickaren somnade jag som en stock.

I förr går var ju vi i falun och hittade skor åt Tindra, måste säga att dom har verkligen bra skor där på Deichman sko.

I dag ska jag ta tag i promenaderna igen det har inte blivit nån tidigare i veckan här. Men i dag blir det en långis. Men före de. tvätt och städ, har precis startat en maskin.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hårdkörning! Gött!

2010-10-21 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0