18 Oktober

Ännu en gång så skrev jag detta inlägg i morse. Börjar bli less på vårt intrernet som bara flackar ur hela tiden men varje gång vi ringer är det samma sak jaa vi ska kolla vad som är fel och så hör de av sig efter några dagar och säger att inget är fel.

just nu sitter jag och tröstar Tindra som ramlade in i tv skåpet men det gick bra. Har nyss sprungit runt hammardammen jätte skönt var det. snart kebab pizza från rondellen som Per får åka och hämta =)
_________________________________
Och nalle puh rullar på för fulla muggar på tv och Tindra sitter och tittar. Så fort vi kommer ner så springer hon till tv och skriker puuuuuuuuuuuhhhhhhh jajajajaja.... Novis suver en fm lur nu då hon vaknade när Tindra kom in skuttandes till oss halv 7 =/ zzzZZZZzzz.

Elin vela ha recept på kyckling med chips,, jätte enkelt.

* 4 st kyckling filéer
* 5 dl grädde
* 1 burk mango cutny
* 1 påse lätt saltade chips

Skär kycklingen i små bitar och stek på dem, Krossa lite chips och lägg i botten på en ungsform. lägg kycklingen över dom , blanda grädden med mango cutny häll över kycklingen. Häll över chipsen och in i ugnen på 225 grader i 25 min. Passa så inte chipsen blir bränd man kan lägga över folie. Sedan tar du ut formen och strör över lite mer chips och in i ugnen 10 min på 100 grader. smakling måltid


Så i dag har vi massor att göra. Hämta ut paket, ner till mamma och hämta burkar, baka och baka, ta hand om nina barn ;D får se hur det blir med promenad i dag när det regnar ute =( Kollade på nya bilbanstolar tror det blir 2 rosa ;D Vinterdäcken sitter nu också på bilen för det börjar bli lite halt ute nu.

Nu blev jag törstig det får bli ett glas brus vatten med äpple/tranbär smak, det är super god icas.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0