15 oktober

Suck detta skrev jag i morse. Vårat internet är inte som det ska

Har gårr promenaden nu och tjejerna ligger i vagnen och sover fortfarande. Vilket passar bra då jag kan ha en stund för mig själv ;D

Blir sandviken när Per kommer hem för att handla lite diverse saker =P
_______________________________________________________________________________________________
God dagens!! Fredag i dag då härliga fredag det måste vara en av favorit dagarna på veckan de ;D eller lördag kanske? ah strunt samma. Vi har ätit frukost och börjat klä på oss. Novelia ska väl strax sova lite och då passar väl jag och Tindra på att busa lite på hennes rum som blir allt för sällan. Vi är oftast på nedervåningen. Tittade på arga snickaren i onsdags och där pratade dom om att fredagar är barnens dag det vill säga hitta på något som barnen vill göra. Och det tänker även vi köra här hemma med våra barn då de blir lite större och får intressen osv. Just nu är alla dagar barnens dag ;D  Ett favorit program startar 1 november böda camping ;D dom har spelat in en serie på mitt kära öland camping det ska bli så kul att se och längta efter. Vi är ju ute efter en husvagn till sommaren men det blir ingen jätte dyr lyx vagn utan medel klassen =) cabby med barnkammare hellst. får se vad sambon går med på han var inte så sugen på husvagn till en början men nu börjar han lätta upp ;D


Kommentarer
Postat av: katrin

men åå vad mysigt. Tänk om min sambo också kunde ändra sig när de gäller husvagnsköp, jag vill också campa :)

2010-10-16 @ 18:58:22
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0