5 November

Fredag yeeeesss!!!

Jag är på toppen humör i dag då jag fått sovit jätte bra ;D Nu var det bara Tindra som drömmde nå roligt så hon låg och skratta och sa neeej några gånger. Novelia vaknade bara 1 gång och vela ha mat =P. Gav Novelia ersättning innan sovdax så det kanske var det som gjorde det. Vi tränar på med flaskan och ersättning.

Planer för i dag då vi tänkte åka in till Gävle och valbo i dag jag och min familj ;D Per är ledig i dag så då passar vi på att göra något roligt. På söndag ska vi göra en rolig utflykt. Men i dag ska det shoppas ;D alltid skojj blir besök på ikea också. Först Jula då det ska inhandlas lite Per grejjer. Bilen kommer bli super fin med nya kjol paketet på men jag får hoppas att jag inte sladdar av det nu när det blir halt och vinter som jag är ganska dukltig på. (att krocka) =/

För övrigt ska det väl handlas hem massa godis då det är halloween =P Massa barn brukar komma och knacka på. Pumpan ska vi fixa i kväll och ställa ut.

Kanske ni kan få se bilder på hallen om det hinns klart nu ihelgen med målningen =P



Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Men halloween var ju förra helgen! i helgen är det alla helgonas =) vi fick besök av spöken förra helgen, men de vågade inte busa... ha en mysig helg så hörs vi i veckan! kraaam

2010-11-05 @ 13:14:10
Postat av: Anonym

du jag blir inte klok på det här med halloween firandet ja, alla säger att dom kommer och säger bus eller godis denna helg i sverige men i usa gjorde dom det förra helgen. =P ha en mysig helg ni med så hörs vi kraam

2010-11-05 @ 16:48:36
Postat av: thyran

Hej! Nejdå vi har fredagsfika men inget schema för de just nu så ja vet inte riktigt när ja ska ha men tror de är min tur snart :) ja kan skriva när ja vet :) Kraam

2010-11-08 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0