25 november

Sitter med Novis i knä hon har nyss vaknat upp från sin förmiddagslur. Snart ska vi bege oss ner till mitt jobb för att hälsa på för det var länge sen nu. Sen blir det hansons med elin och jessica ;D gotti gott. Tar oss en promenad ner och lagomt hem sen för att hämta hem Tindra på dagis. Sen ska det hem och målas så vi kan julpynta i morgon nu. Hälsa på mor och far ska vi nog också klämma in för jag måste ner och handla hem bak grejjer. Det ska bli snickerskakor, pepparkakor och lussebullar, sen är jag klar ;D

Hoppas på att hitta någon som kan sätta löshår också men det löser sig alltid. Om inte annat så får jag köpa mig en egen tång och lära syster hur man gör. =) hellst vill man ju slippa de. =P

ja kanske jag skulle locka till de slitna hår jag har då, skulle vilja klippa till mitt hår klippa upp det lite och sen sätta löshår så det inte blir så kort. (Mycket man vill som sagt) Vill tatuera in novelias namn också nu när jag har Tindras namn på ena armen.

jaja hej hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man vill ju helst fråga ngn man känner någolunda iaf, då det tar en hel del tid. :) Jag vet jag satt ca 20 slingor på Sanna för ett tag sedan, det tycket jag tog lång tid.. :P

2010-11-25 @ 13:12:06
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja kan hjälpa dig kanske.. Ska kolla med tång. Tror jag vet en som har. Men bara så du vet så ha ja aldrig gjort de på någon men de löser dig!

2010-11-25 @ 13:59:23
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0