24 November

Mitt i veckan!

Denna vecka tycker jag går segt, det är bara för att jag längtar tills helgen så mycket =). Då blir det ju julpynt, 25 års fest och annat skojj. Jag kom och tänka på en sak nu att när jag var yngre vela jag ha allt som man vela ha bara ha och ha, men det försvinner väl när man blir äldre tänkte jag? phuuuu det är lika i dag med det är så mycket jag skulle vilja ha och man vägrar förstå att man kan inte få allting heller.

igår bakades det en hel del bullar, dummlekakor och saffrans kaka. saffrans kakan tänke jag att vi skulle avverka på söndag när det är första advent, mys frukost onyttig frukost men ack så gott.

Måste göra en brasa nu och bädda rent i sängarna

vi hörs

åh vi hinner tyvärr inte bada på fredag.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men jag beställde slingor, jag beställde 180 st.. Jag har ju inte så långt hår så tror det krävs en del för att få det bra :-) du då?

2010-11-26 @ 09:09:44
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0