19 November

Fredag!

Bästaste dagen i veckan.

Jag och Per har precis målat på muren och den blev kanon fin, nu återstår det bara att måla all panel och list i köket så är det klart! =) Vi ska ta ett litet avbrott för att bege oss till hoforshallen men det är bara Per och Tindra som ska bada för Novelia är sjuk, hon har feber. Natten som var var inte skojj då hon sov så orolígt, från kl 02 var jag vaken till 06 sen tog Per över. Novelia och Tindra sover som stockar ute i vagnen. Bara bra för Novelia att sova ute i friska luften och hon fryser garanderat inte i sin åkpåse. Men jag vill kolla upp med Hc så det inte är öron eller något annat som spökar för febern började igår och hon gnäller hela tiden. Dom skulle ringa halv 3 så jag får väl pallra mig dit medans bad baddarna badar ;D

Helgen kommer bjuda på massa målning, så har vi bjudit hem farmor/farfar på mat i morgon. Kanske ett besök på rusta för lite grejjer jag vill ha.

Stackars min Pappa som gjorde illa foten igår på jobbet, hoppas det inte blev bruten men det får vi ju svar på sen.

Ha en bra helg alla

Gud vilken inspiration jag har med julpyntet



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsan. Hoppas lillflickan kryat på sig. Jag blev orolig för storebror. Hur gick det med foten? Ha en skön helg!

2010-11-19 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0