17 November

Onsdag

vi har nyss kommit in efter 1 timmes promenad med malin och lilla Ida, det var skönt att gå ikylan. Tindra bus är på dagis och hon sa inte ens hejdå åt mig hon tog bara Filippa i handen och gick in =)

Undrar vad jag och Novelia ska göra i dag då? blir väl lunch och en till promenad fast lite kortare, ska tvätta upp lite soff överdrag och köksstolsdynorna så visst har jag att göra men det är tråkiga sysslor. åh inget roligt har jag att skriv om heller. Jag tror mjölkstockningen har släppt för jag har ingen feber och inte alls lika ont och mjölken börjar försvinna =)



Här går det undan kan jag lova det är bäst att passa tårna och hälsenorna för anars gör det ont när Tindra kommer i full fart med Novis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0