11 November

Torsdag igen då jag tycker att det bara blir torsdag hela tiden konstigt de, det går så fort i veckorna så man knappt hänger med. Jag försökte gå och lägga mig brevid Per en stund nu men jag kunde inte slappna av jag har så mycket att poa med så men jag är grymt trött. Per har jobbat natt och det känns det som om jag har gjort också. Kanske somnade vid 23 sen vakna Novis och vela ha mat, slockna om nä då kommer en plogbil och hyvlar av vägen så jag trodde att huset skulle gå sönder och han höll på ett bra tag. Då vaknade Novis igen men somnade om efter en stund med lite klapp på rumpan. Somna om, Tindra kom in vid 5 snåret och krånglade lite innan hon somnade om. vid 6 tiden kom Per, halv 7 vaknade Barnen upp. =)

Härligt väder var det också jag trodde det skulle vara kallt men det var skönt så i dag blir det en till lång promenad ska försöka gå så att man kan gå till dagis direkt och hämta Tindra vid 2. Övrigt i dag blir det nog en hel del rustandes när Per är ledig i dag. =)

Tindra är tokig i mössor hon ska klä på sig hela tiden och syster


Tänkte jag skulle visa er hur fint det lyser på altanen med alla små led lampor som lyser upp, innan snön kom =)

(dålig bild)



Ah jag fattar inte hur jag kan ha träningsvärk än efter fm passet i söndags? går ju varje söndag men denna träningsvärk slår ingen annan gång. Vill gå på önsdagar också men jag är ett slakt kl 20:00 på kvällen. Nu ska jag leta efter fina bikinis som jag måste ha när vi åker, kolla efter ny barnvagn och bilbarnstol.

hejhå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0