9 maj

Det är i dag egentligen Pappa fyller år och jacob grattis igen men det har jag redan sagt åt dom =P

Härligt med lång sovmorgon efter en fest som det var ;D Verkligen en lyckad fest med god mat och massa tokigheter och tur att man har en sån Karl som inte är blyg för sig ;D Synd bara att jag glömde bateriet på laddning till kameran i går men jag kom i håg kameran till ingen nytta alls =( får kolla på de andras bilder istället och kanske få några.

Herregud så glömsk man är när man är gravid det är helt sjukt. Kan dra upp lite missar man gjort den senaste tiden :Glömma plånboken i bilen efter man handlat klart och framme i kassan så har man ingen plånbok med sig : Glömma nycklarna kvar i bilen och gå i väg och handla : Glömma blåa plast sockorna på sig efter lämning på dagis : Glömmer bort saker man ska göra ja jag kan göra listan lång men jag avslutar här.

Just ja altenen blev kanon bra med alla spotlights som lyser upp i trapp och glolv får se om jag lyckas komma ihåg at ta någon bild.

I dag har vi hjälp till lite att städa ur lokalen och vi har vart in till plantagen och köpt fina kinesiska enar som kommer växa och bli stora jus nu är dom inte så stora men söta är dom. Annars har vi vart ute mesta dels och poat ;D

Ne nu blir det att hitta på något att titta på och somna skönt till så är det ny jobb vecka fast bara mån-ons för det är ju kristihimmel dag och klämmdag, det tackar vi för skönt också att Per jobbar lika.

Ha en skön söndag!



Kommentarer
Postat av: Gissa en gång

Glömma att bananen är uppäten redan och undra vart den är.... hohoh :P

2010-05-09 @ 21:01:43
Postat av: Gabbe

Nä men vem kan det vara? ;D hihi.. öj uppdatera lite blogg nu tråkis!!!

2010-05-10 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0