4 maj

Bara skiiiit på tv så då bloggar jag lite i stället =P

I dag har det inte hunnits med så mycket hemma för efter jobbet hämtade jag Tindra i vanlig ordning stannade till hemma för att hämta diverse saker, sedan hämta upp mamma/mormor på bruket för att sedan åka hem till dom och färga håret på mamma =) Blev mat där också, alltid lika gott. Sen hemma natta jag Tindra vid 7 så hon sover så gott nu så i sin SÄNG. Hon sover där mesta dels nu ;D Syster kom också förbi nu på kvälls kvisten för att snacka lite skit.

Jag kom på att jag kanske ska ta och packa bb väskan och en väska till Tindra innan det är dags efter Torsdag om bebisen har vänt sig så ska jag packa =P. Jag tycker om att vara ute i god tid ja.

Denna vecka har redan börjat snabbt, redan onsdag i mån lixom

har inte mycket att komma med.

Kommentarer
Postat av: Erica

Oj ja de va till att vara ute i god tid. Jag packa på morgon med värkar ja :P Och då gick jag över en vecka. Men jag fick med mig allt som behövdes :P haha!

2010-05-05 @ 18:44:13
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gött!

2010-05-05 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0