27 maj

Mitt gull hjärta som absolut skulle sitta i handfatet och leka visst!


I dag köpte jag massa fina billiga blommor utanför ica på lunchen och efter jobbet blev det att plantera dom och det ser så sommrigt och blommigt ut så ute ;D men mer blommor vill jag ha då jag har så många krukor att fylla.

Apropå nå annat så kom regnet nu och det bara öser ner. Lite mys de å tror jag ska gå ut på altanen och sätta mig med en korsords tidning pricken på i skulle vart lite små godis =) Får klara mig tills i morgon. Härliga Fredag då .

Igår passa Per på att åka ut till Birsta och köpte skötbord, säng till Tindra så lillan kan ta spjälsängen, blev också madrass och kuddar och nya påslakan =) duktig min karl  som åker och fixar sånt. Skötbordet vi hade åt Tindra var ju till hennes bokhylla som nu mer är en bokhylla bättre att ha ett vanligt skötbord att hänga upp i badummet. Bara en syskonvagn kvar att köpa men vi vet inte vad vi vill ha riktigt. Vi ska kika i helgen få se.

Nu ska jag gå upp och natta hjärtat mitt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0